plisségordijnen.nl
Klik hier voor het Thuiswinkelcertificaat Gratis kleurstalen aanvragen winkelwagen icon Winkelwagen

Betalen

Veilig betalen

Beveiligde verbinding via SSL (Let's Encrypt)

Tijdens het bestel- en betalingsproces maken wij gebruik van een beveiligde verbinding via SSL, wat staat voor Secure Sockets Layer. Hiermee worden al uw gegevens gecodeerd verstuurd en zijn deze dus niet door anderen te achterhalen. U kunt deze beveiliging herkennen aan het webadres dat begint met “https://” in plaats van “http://” en het icoon van een hangslot in uw internet browser. Jaloezieën.nl maakt gebruik van een SSL certificaat van beveiligingsbedrijf Let's Encrypt.

Afhandeling betalingen via Adyen

Voor het verwerken van betalingen werken wij samen met de Nederlandse betalingsafhandelaar Adyen. Dit is een zogenaamde PSP (Payment Service Provider) die met banken en creditcardmaatschappijen afspraken maakt, zodat webshops op een veilige manier meerdere betaalmethoden kunnen aanbieden aan klanten. Adyen moet hiervoor aan zeer strenge veiligheidseisen en certificeringen voldoen en zorgt ervoor dat uw gegevens en betaling veilig worden verwerkt.
    

Betaalmethoden

  • iDeal (Bancontact in België)


    Met iDEAL kunt u in Nederand internetbankieren via uw eigen bank. Kies bij het afrekenen voor iDEAL en selecteer uw bank. Vervolgens logt u in bij uw bank en geeft u uw akkoord voor betaling.

    Betalen met iDEAL is gratis.

    iDeal kan met een groot aantal banken, waaronder:

  • Creditcard


    Met creditcard betalen is snel, eenvoudig en uw aankoop is direct verzekerd. Uw gegevens en betaling worden veilig en gecodeerd verwerkt door onze betalingsafhandelaar Adyen

    Betalen met MasterCard en VISA is gratis.
    Voor betalingen met American Expres rekenen wij de afhandelingsfee van 3,95% aan u door.

    U kunt bij ons betalen met de volgende creditcards:

  • Vooruitbetalen


    Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u per e-mail een besteloverzicht met PDF-factuur van Jaloezieën.nl. 

    De gegevens voor de overboeking inclusief referentienummer ontvangt u in een aparte e-mail van onze betalingsafhandelaar Adyen. 

    Het duurt ongeveer 1-2 werkdagen voordat een vooruitbetaling is verwerkt en uw bestelling wordt ingepland voor productie.

    Betalen via vooruitbetaling is gratis.

  • Klarna achteraf betalen


    Kiest u voor achteraf betalen, dan ontvangt u van Klarna separaat een factuur per e-mail. Klarna stuurt de factuur zodra wij hen hebben geïnformeerd dat uw bestelling is verzonden. Dit is meestal 1-2 werkdagen nadat u van ons de verzendbevestiging per e-mail heeft ontvangen. De factuur betaalt u aan Klarna in plaats van aan ons, uiterlijk 14 dagen nadat u de bestelling heeft ontvangen. 

    Voor betalingen met Klarna rekenen wij de afhandelingsfee van 3% aan u door.


Facturen & betalingen

De e-mail die u ontvangt na het plaatsen van een bestelling bevat tevens uw bestelbevestiging/factuur (bijgesloten als PDF). U krijgt dus niet apart nog een factuur per post. Bewaar deze digitale bestelbevestiging dus goed of print hem uit zodat u hem kunt toevoegen aan uw administratie.

Factuur van Klarna

Wanneer u kiest voor Klarna Achteraf Betalen sturen wij u na het plaatsen van uw bestelling de bestelbevestiging. Dit is tevens uw garantiebewijs. Na aflevering van uw bestelling ontvangt u separaat van Klarna de factuur die u binnen 14 dagen moet betalen aan Klarna.

Geen printer en u wilt toch een kopie van uw factuur?

Heeft u geen printer? Dan kunt u een kopie van uw factuur aanvragen via ons contactformulier. Vermeld bij uw aanvraag uw klantnummer en het factuurnummer en u ontvangt de factuur binnen enkele dagen per post op het door u bij de bestelling opgegeven factuuradres.

Hoe neem ik contact op over mijn facturen of betalingen?

Voor vragen over uw betaling of factuur kunt u altijd contact met ons opnemen. Stuurt u in dat geval een e-mail naar service@plissegordijnen.nl of gebruik ons contactformulier.

U kunt ook onze klantenservice bellen op: +31 85 401 13 02 

Terugstorttermijn na annulering

Heeft u uw bestelling betaald met iDEAL of overboeking en deze vervolgens geannuleerd, dan wordt het betaalde bedrag binnen 14 werkdagen na de verwerkingsdatum van uw annulering op uw rekening teruggeboekt. Als u heeft betaald met creditcard, houdt u dan rekening met de verwerkingstijd van ongeveer drie weken van de creditcardmaatschappij.