plisségordijnen.nl
Klik hier voor het Thuiswinkelcertificaat Gratis kleurstalen aanvragen winkelwagen icon Winkelwagen

Levering

Levertijden

Voor de verzending van uw order maken wij gebruik van de diensten van TransMission, het grootste samenwerkingsverband van zelfstandige transport- en distributiebedrijven in Nederland en België. Deze partij is o.a. gespecialiseerd in de verzending van lange pakketten zoals we die bij Jaloezieën.nl veel verzenden. Voorafgaand aan aflevering krijgt u te horen wanneer Transmission bij u langskomt, zodat u niet de hele dag thuis of op kantoor hoeft te wachten.

Levertijden van maatwerkproducten zijn afhankelijk van de voorradigheid van componenten en dienen derhalve als indicatief te worden beschouwd. In het geval van langere levertijd melden we dit op onze website of we nemen zo snel mogelijk contact met u op om dit aan u door te geven.

Levertijd

U kunt tijdens het plaatsen van uw bestelling kiezen voor standaard levering.
Hieronder de bijbehorende levertijden:


                Standaard levering:       11 tot 13 werkdagen 


Mocht de vermelde levertijd niet worden gehaald, dan ontvangt u daarvan altijd binnen enkele werkdagen bericht.

Levertijd kleurstalen

Aanvragen voor kleurstalen die op werkdagen binnen komen voor 16.00 uur worden dezelfde dag nog verwerkt en verzonden met PostNL. De levertijdindicatie van PostNL is voor Nederland 1 tot 2 werkdagen inclusief zaterdagen en voor België 1 tot 3 werkdagen.

Verzendkosten


Verzending met TransMission

Voor een bestelling met standaard levering tussen 8.00 - 17.00 uur is de verzending gratis. Wanneer u kiest voor een tijdslevering gelden er meerprijzen die Transmission ons rekent.

Levering tussen 8.00 - 17.00 uur GRATIS

Levering vóór 9.30 uur  € 39,-
Levering vóór 11.00 uur  € 23,75
Levering na 14.00 uur + € 23,75
Levering na 16.00 uur  € 39,-

Verzending

Uw zending online volgen

Uw bestelling wordt bij u afgeleverd door TransMission. Op de dag van verzending ontvangt van ons u een e-mail met daarin het trackingnummer van TransMission en de verwachte afleverdatum. Op de dag dat u deze e-mail ontvangt, is vanaf 23.00 uur het afleverschema voor de afleverdag bekend en kunt u uw zending online volgen. Voor die tijd krijgt u de melding 'opdracht niet gevonden'.

Het levertijdstip van de zending

Op de verwachte afleverdag kunt u vanaf 9:30 uur het levertijdstip van uw zending opvragen door op het per e-mail toegezonden trackingnummer te klikken. U kunt dan zien hoe laat TransMission verwacht die dag bij u langs te komen. Voor die tijd kan het zijn dat u de melding 'opdracht niet gevonden' krijgt. Is er na 9:30 uur nog geen aflevertijd beschikbaar, dan kunt u deze opvragen via de klantenservice van TransMission. Het telefoonnummer staat in de e-mail die u ontvangt.

Niet thuis/aanwezig bij aflevering

Mislukt de eerste afleverpoging, dan laat de chauffeur van TransMission een kaart achter in uw brievenbus met het verzoek contact op te nemen om binnen 5 werkdagen gratis een nieuwe afleverafspraak in te plannen. Het telefoonnummer dat u in dat geval moet bellen vindt u op de kaart. Regel dit direct, want TransMission stuurt de zending na 5 werkdagen aan ons retour. Het is dus van belang dat u tijdig in actie komt bij een mislukte afleverpoging.

Trackingnummer niet bekend

Het kan voorkomen dat u, na het invoeren van het trackingnummer, de volgende melding krijgt: ‘Opdracht niet gevonden’. Deze melding kan veroorzaakt worden, doordat de koerier de zending nog niet heeft verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval proberen na 23.00 uur of de volgende werkdag vanaf 9.30 uur op te vragen. Krijgt u dan nog steeds de melding ‘Opdracht niet gevonden’ neemt u dan contact op met onze klantenservice op +31 85 401 13 02.

Zelf afhalen niet mogelijk

Het is niet mogelijk uw bestelling zelf af te halen. Doordat we alle orders via één partij laten afleveren kunnen we kosten besparen (we hebben geen magazijn nodig) en het behaalde voordeel vertaalt zich weer in onze scherpe webshopprijzen.

Verzending naar postbusadres

Verzending naar postbusadressen is niet mogelijk vanwege het formaat van onze pakketten.

Grote aantallen

Bestaat uw order uit een groot aantal plissés, dan verzorgt Plisségordijnen.nl de levering zelf. Hiervoor wordt contact met u opgenomen om een afspraak te maken voor levering. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht. Of een order in aanmerking komt, is afhankelijk van het type, het aantal plissés en de afmetingen.