Vanaf 2 producten 20% cashback op de laagst geprijsde plissé. Voeg kortingscode Plisse20 toe in het opmerkingenveld.
plisségordijnen.nl
Klik hier voor het Thuiswinkelcertificaat Gratis kleurstalen aanvragen Winkelwagen
Vanaf 2 producten 20% cashback op de laagst geprijsde plissé. Voeg kortingscode Plisse20 toe in het opmerkingenveld.

Levering

Levertijden

Voor de verzending van uw bestelling werken wij samen met TransMission en Shippit. Deze transporteurs zijn gespecialiseerd in de verzending van lange pakketten (tot 400 cm) zoals we die bij Plissegordijnen.nl veel verzenden. Voor kleinere pakketten (tot 150 cm lengte) werken we ook samen met DPD. Voorafgaand aan levering geven deze partijen door wanneer ze bij u langskomen (tijdslot van 1 tot 2 uur), zodat u niet de hele dag thuis of op kantoor hoeft te wachten. Onze kleurstalen verzenden wij met brievenbuspost van PostNL.

Levertijden van maatwerkproducten zijn afhankelijk van de voorradigheid van componenten en dienen derhalve als indicatief te worden beschouwd. In het geval van langere levertijd melden we dit op onze website of we nemen zo snel mogelijk contact met u op om dit aan u door te geven.

Levertijd bestellingen

De levertijd is: 11 tot 13 werkdagen

Mocht de vermelde levertijd niet worden gehaald, dan ontvangt u daarvan altijd binnen enkele werkdagen bericht.

Levertijd kleurstalen

Aanvragen voor kleurstalen die op werkdagen binnen komen voor 16.00 uur worden dezelfde dag nog verwerkt en verzonden met PostNL. De levertijdindicatie van PostNL is voor Nederland 1 tot 2 werkdagen inclusief zaterdagen en voor België 1 tot 3 werkdagen.

 

Verzendkosten


Verzending

Voor bestellingen met een orderwaarde tot € 100 rekenen wij verzendkosten. Vanaf € 100,- is verzending gratis. Standaard vindt aflevering plaats tussen 07.30 - 18.00 uur.

Verzendkosten  vanaf € 100 tot € 100
Nederland GRATIS €   8,95
België   GRATIS € 14,95

 

Verzending

Uw zending online volgen

Uw bestelling wordt geleverd door TransMission, Shippit of DPD. Op de dag van verzending ontvangt u van Transmission of Shippit een e-mail met daarin het trackingnummer van uw zending, de verwachte afleverdatum en het verwachte aflevertijdstip (tijdslot van 1-2 uur). 

In het geval van Shippit neemt de chauffeur een half uur voor aflevering ook nog telefonisch contact met u op.

Op de afleverdag is vanaf uiterlijk 9.30 uur de afleverplanning bekend en kunt u uw zending online volgen. Voor die tijd kan het zijn, dat u de melding krijgt 'opdracht niet gevonden'.

Het levertijdstip van de zending

Op de verwachte afleverdag kunt u vanaf uiterlijk 9:30 uur het levertijdstip van uw zending opvragen door op het per e-mail toegezonden trackingnummer te klikken. U kunt dan zien hoe laat TransMission, Shippit of DPD verwacht die dag bij u langs te komen. Voor die tijd kan het zijn dat u de melding 'opdracht niet gevonden' krijgt. Is er na 9:30 uur nog geen aflevertijd beschikbaar, dan kunt u deze opvragen via de klantenservice van de transporteur. Het telefoonnummer dat u kunt bellen, staat in de e-mail die u ontvangt.

Niet thuis/aanwezig bij aflevering

Mislukt de eerste afleverpoging, dan laat de chauffeur van TransMission of Shippit een kaart achter in uw brievenbus met het verzoek contact op te nemen om binnen 5 werkdagen gratis een nieuwe afleverafspraak in te plannen. Het telefoonnummer of e-mailadres vindt u op de kaart. Regel dit direct, want TransMission en Shippit sturen de zending na 5 werkdagen aan ons retour. Het is dus van belang dat u tijdig in actie komt bij een mislukte afleverpoging. Wanneer ook een tweede afleverpoging mislukt, brengen wij voor iedere volgende afleverpoging €35 bij u in rekening.

Trackingnummer niet bekend

Het kan voorkomen dat u, na het invoeren van het trackingnummer, de volgende melding krijgt: ‘Opdracht niet gevonden’. Deze melding kan veroorzaakt worden, doordat de koerier de zending nog niet heeft verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval proberen na 23.00 uur of de volgende werkdag vanaf 9.30 uur op te vragen. Krijgt u dan nog steeds de melding ‘Opdracht niet gevonden’ neemt u dan contact op met onze klantenservice op +31 85 401 13 02.

Zelf afhalen niet mogelijk

Het is niet mogelijk uw bestelling zelf af te halen. Doordat we alle orders via één partij laten afleveren kunnen we kosten besparen (we hebben geen magazijn nodig) en het behaalde voordeel vertaalt zich weer in onze scherpe webshopprijzen.

Verzending naar postbusadres

Verzending naar postbusadressen is niet mogelijk vanwege het formaat van onze pakketten.

Grote aantallen

Bestaat uw order uit een groot aantal plissés, dan verzorgt Plisségordijnen.nl de levering zelf. Hiervoor wordt contact met u opgenomen om een afspraak te maken voor levering. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht. Of een order in aanmerking komt, is afhankelijk van het type, het aantal plissés en de afmetingen.